Истражувањата го докажаа спротивното

Кога бевме мали, ни велеа дека не е учтиво да се јаде со отворена уста, туку да се заборави на манирите, бидејќи новото истражување на Универзитетот во Оксфорд докажало дека јадењето со полуотворена уста всушност го подобрува вкусот на храната.

Полуотворената уста додека јадете им помага на повеќе ароматични соединенија да стигнат до задниот дел на носот, што ги активира сензорните неврони и го подобрува мирисот и вкусот на храната“, објасни тој, а потоа додаде. „Родителите ги учат децата на манири и го величат учтивото џвакање со затворена уста – изјави психологот Чарлс Спенс.

– Нашето сетило за допир е исто така од витално значење за нашата перцепција на храната во устата – додава тој.

Advertisement

Затоа, кога некој ќе ви каже дека сте груби на масата, објаснете како „кршењето“ ви помага да се чувствувате и да уживате во храната што е можно повеќе.

Advertisement